Sosiaalisen median ylläpito
Sosiaalisen median ylläpidon eli somemanageroinnin avulla pidät kanavasi aktiivisena, tavoitat yleisösi ja saavutat tavoitteesi
Kaipaatko apua sisällöntuotantoon ja sosiaalisen median ylläpitoon? Me autamme! Tarjoamme sosiaalisen median kanaviesi ylläpitoa huolettomalla avaimet käteen -palveluna.
Sosiaalisen median ylläpito on kokonaisvaltainen ja huoleton palvelu
Somemanagerointi tarkoittaa, että huolehdimme sosiaalisen median kanaviesi pysyvän aktiivisena ja että sosiaalisen median tekeminen tukee yritystoimintaasi. Autamme luomaan kanavillesi somestrategian ja vuosisuunnelman, jotka ohjaavat tuotantoa ja tukevat yrityksesi strategiaa.
Tuotamme postausten copytekstit ja kuvat sekä julkaisemme postaukset somekanavissasi optimaaliseen aikaan. Näin yrityksesi somemarkkinointi pysyy jatkuvasti elinvoimaisena.
Sisältö räätälöidään aina yrityksesi valitsemien kanavien tarpeiden ja tavoitteiden mukaan, kohderyhmä ja tavoitteet huomioiden.
Raportoimme tulokset ja ohjaamme tekemistämme niihin perustuen.
Sosiaalisen median ylläpito sisältää
- Sosiaalisen median ylläpidon, suunnittelun ja vuosikellon
- Orgaaniset postausreservit, jotka tukevat ajankohtaisia teemoja sekä tarpeitasi
- Kuvapohjat, joilla ylläpidetään brändisi visuaalista yhtenäisyyttä monikanavaisesti
- Sosiaalisen median viestinnän myös asiakkaillesi, tarvittaessa
- Kuukausittaiset raportit, jossa selviää tulokset ja ajankäyttö
- Yhdistettävissä: Sosiaalisen median mainonta, mainonnan suunnittelu ja ylläpito
Tarjoamme sinulle ammattitaitoista ja tarkkaan harkittua kumppanuutta, jossa tilisi ovat ammattilaistemme hyvissä käsissä. Saat meiltä kaikki mahdolliset sosiaalisen median palvelut yleisimpiin kanaviin.
Kanavat: Facebook, Instagram, X (ent. Twitter), Snapchat, YouTube, Spotify, LinkedIn, Pinterest ja TikTok.
Ota yhteyttä, niin räätälöidään sinulle sopiva somemanageroinnin kokonaisuus.
Hinnoittelu
Oddy Digitalin sosiaalisen median ylläpitopalvelu alkaen 500 €/kk. Kuukausi- ja tuntiveloituksemme vaihtelee riippuen työn luonteesta.
Palvelemme mielellämme niin pieniä kuin suuriakin asiakkaita ja mitoitamme pakettimme ja palvelumme mieluusti vastaamaan juuri sinun tarvettasi. Ole meihin yhteydessä, jos toivot hinta-arviota projektillesi.
Miksi läsnäolo sosiaalisessa mediassa kannattaa?
Oletko miettinyt, miksi läsnäolo sosiaalisessa mediassa kannattaa tai mitä hyötyä siitä on? Alla kerromme syitä, miksi sinun kannattaa ottaa somekanavat haltuun tai antaa sosiaalisen median ylläpito jollekin toiselle.
- Sosiaalinen media voi olla sekä strategista että taktista luonteeltaan – molemmat edut kannattaa käyttää hyödyksi
- Orgaanisen somen panos-tuotossuhde voi aktiivisella tekemisellä nousta erittäin tehokkaaksi.
- Voit tuoda toimintaasi lähemmäs ihmisiä. Kertomalla kuka olet ja mitä tarjoat herätät mielenkiinnon yritystäsi kohtaan.
- Mielikuvien luominen: oikein muotoillulla viestillä luot halutun mielikuvan yrityksestäsi.
- Voit tavoittaa kohdeyleisösi, joka ei vielä tiedä sinusta. Hashtageilla ja oikeanlaisella sisällöllä löydät silmäparit, jotka ovat kiinnostuneita juuri sinusta ja yrityksestäsi.
- Muista, että myös some on hakukone.
- Voit jakaa ajankohtaisia asioita ja olla vuorovaikutuksessa yleisösi kanssa. Jakamalla uutisia tai mitä yrityksellesi kuuluu jaat syvällisempää tietoa itsestäsi.
- Vuorovaikutus kohdeyleisösi kanssa. Sosiaalinen media on nimensä mukaisesti sosiaalista. Se on luonnollinen paikka olla vuorovaikutuksessa yleisösi kanssa ja kuulla heiltä esimerkiksi palautetta. Tämän avulla voit puolestaan kehittää omaa liiketoimintaasi.
- Sosiaalinen media tukee yritystoimintaasi pitkässä juoksussa, sillä kanavien algoritmit palkitsevat aktiivisuudesta. “More is more”. Mitä enemmän julkaiset, olet vuorovaikutuksessa seuraajiesi kanssa tai saat tykkäyksiä ja jakoja, sitä enemmän somekanavat nostavat postauksiasi yleisösi näkyville.
- Voit ohjata yleisöä verkkosivuillesi. Sosiaalisen median kanavat mahdollistavat liikenteen ohjauksen esimerkiksi verkkosivuillesi.
Kaikki sosiaalisen median palvelut saman katon alta
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.