Site audit antaa kattavan kuvan verkkosivusi nykytilasta

Kehitä liiketoimintaa ja sivuston käyttökokemusta Site Auditin avulla!

Site Audit on erittäin hyödyllinen työkalu liiketoiminnan kehittämiseen. Site Audit -analyysi tarjoaa syvällisen ja kattavan kuvan verkkosivustosi nykytilasta ja auttaa parantamaan sivustosi hakukonelöydettävyyttä, toimivuutta ja käyttäjäkokemusta.

Site Audit

Verkkosivun nykytila-analyysi Site Audit voidaan ajatella ikään kuin verkkosivun terveyskartoituksena. Se toimii diagnostisena työkalu, joka paikantaa yksilöidysti verkkosivustollasi olevat virheet, varoitukset ja huomiot, ja tarjoaa tarkan listauksen asioista, jotka vaikuttavat verkkosivujesi terveyteen. Korjaamalla nämä virheet voit parantaa verkkosivustosi hakukonelöydettävyyttä (SEO = Search Engine Optimization) ja varmistaa sivuston sujuvan toiminnan. Samalla parannat myös käyttäjäkokemusta.

Site Auditin tekemiseen hyödynnämme maksullista SemRush-nimistä työkalua. Sivustoanalyysi on hyvä tehdä puolivuosittain tai ainakin vuosittain, muutoin virheet jäävät huomaamatta ja korjaamatta.

Site Auditin avulla paikannat sivustosi virheet, löydät ratkaisut, ja priorisoit toimenpiteet.

Site Audit tutkii yli 130 teknistä ja SEO-virhettä

Site Audit tutkii verkkosivuston läpikohtaisin. Sivustoanalyysi ottaa kantaa yli 130 tekniseen ja SEO-virheeseen. Se siis löytää sivustoltasi virheet, antaa konkreettisen kuvauksen virheistä ja niiden korjaamisesta ja ohjaa vieläpä suoraan sivulle (URL), missä virhe esiintyy. Raportti on usein kymmeniä sivuja, jopa satoja sivuja pitkä. Raportista näkee muun muassa

  • rikkinäiset linkit
  • Otsikko ja metadescription puutteet
  • Duplikaattisisällöt
  • Kuvien alt-tekstien puutteet
  • Sisällönmäärän puutteet sivuilla
  • + todella paljon teknisiä kehityskohtia

Analyysin tarjoamien tietojen myötä saat kehitettyä sivustoasi monipuolisesti.

Site Audit hinnoittelu

Site Audit -palvelun hinta on noin 500-1000 € riippuen sivuston laajuudesta.

Site Audit sisältää PDF-raportin ja raportin läpikäynnin (1 h) Oddyn asiantuntijan kanssa.

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä Oddyn ammattilaisiin.

Laura Nevasalo Oddy

Laura Nevasalo

Commercial & Client Director

Tutustu myös blogeihimme aiheesta

Analytiikan määrittely koristekuva

Miksi verkkosivuston analytiikkaa tarvitaan?

Opi ymmärtämään, mitä yrityksesi verkkosivuston analytiikan määrittely tarkoittaa käytännössä ja miksi analytiikkaa ylipäätään tarvitaan.
Google Analytics 4 opas auttaa mittaamaan tuloksellisuuttasi

Google Analytics 4 opas – Kymmenen tärkeintä vinkkiä

Kymmenen tärkeintä vinkkiä Google Analytics 4 tehokkaaseen hyödyntämiseen. Jätä yhteystietosi ja lataa opas!
Sisällön mittaaminen

Sisällön mittaaminen

Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on parantaa yrityksen myyntiä ja tuottoa. Mutta miten sisältöjä voi mitata ja mistä tietää, saavutetaanko sisällöllä asetetut myynnilliset ja tuotolliset tavoitteet?
Google Analytics ja tietosuoja

Google Analytics ja tietosuoja – GA4 on laillinen ja hyväksytty analytiikan työkalu

Google Analytics ja tietosuoja -ongelmaan on saatu ratkaisu. Palvelua ei tarvitse vaihtaa tietosuojasäädösten takia. Tutustu aiheeseen tarkemmin blogikirjoituksessamme.

5 syytä ottaa Google Analytics 4 käyttöön nyt

Miksi Google Analytics 4 kannatti ottaa käyttöön hyvissä ajoin ennen siirtymää 1.7.2023? Keräsimme artikkeliin viisi hyvää syytä!
Digimarkkinoinnin termit

Digimarkkinoinnin termejä

Digitaalisen markkinoinnin parissa käytetään yleisesti monenlaista alan sanastoa. Tämän listan avulla pääset kiinni alan sanastoon.

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.