Semrush
Laadukas maksullinen palvelu, jonka hakusanamainonnan työkalut ovat vailla vertaa
Semrushin avulla avainsanatutkimukset, kilpailija-analyysit ja sivuston tarkistukset hoituvat tehokkaasti ja laadukkaasti. Semrushin avulla perehdytään sivustojen hakukonelöydettävyyteen ja palvelu tarjoaa konkreettisia keinoja sen parantamiseksi. Samalla se paljastaa, mitkä sisällöt toimivat ja mitkä eivät.
Semrush on voimakas työkalu hakusanamainontaan
Semrushin parhaat ominaisuudet piilevät hakusanamainonnan työkaluissa, joilla saa erittäin kattavaa ja arvokasta tietoa hakutrendeistä sekä monipuolisia tilastoja haku- ja avainsanoista. Palvelun avulla nähdään, kuinka verkkosivusto sijoittuu kilpailijoihin nähden, ja sillä voidaan myös tarkastella kilpailijoiden käyttämiä hakusanoja.
Löydösten perusteella verkkosivuston sisältöä voidaan optimoida järkevästi, jolloin orgaaninen liikenne saadaan kasvuun.
Semrush on hyödyllinen myös erilaisten SEM- ja PPC-kampanjoiden (Pay-per-Click) tukena. Emme tarjoa asiakkaillemme omaa pääsyä palveluun, mutta voimme tarvittaessa opastaa myös palvelun käyttöönotossa.
Semrush-palvelumme
- Site Audit
- Kilpailija-analyysit
- Nykytila-analyysit
- Avainsanatutkimus
- Orgaaninen löydettävyys ja sisältöehdotukset
Site Audit
Site Audit tarjoaa runsaan analyysin verkkosivuston nykytilasta. Saatujen ehdotusten myötä liiketoiminnan sivuston hakukonelöydettävyyttä, toimivuutta ja käyttäjäkokemusta saadaan kattavasti parannettua. Site Audit on kuin verkkosivuston terveyskartoitus, joka paikantaa virheet ja antaa konkreettiset ratkaisut niiden korjaamiseksi.
Semrush tarjoaa erittäin kattavan Site Auditin, jossa tarkastellaan yli 130 teknistä ja SEO-virhettä. Saat myös konkreettisia korjausohjeita priorisaatioiden kera. Analyysi on suositeltavaa tehdä puolivuosittain tai vuosittain, jotta sivusto pysyisi ehjänä.
Nykytila- ja kilpailija-analyysit
Voimme analysoida minkä tahansa verkkosivuston hakukoneoptimointia, mikä tekee kilpailijoiden analysoinnista helppoa. Näet kilpailijoiden viimeaikaiset sijoitusten muutokset ja tunnistat ne yritykset, joiden kanssa sivustosi orgaaninen näkyvyys kilpailee.
Semrushin Organic Research -raportit paljastavat verkkosivuston tärkeimmät orgaanisen haun kilpailijat, heidän liikenteeseen vaikuttavat avainsanansa sekä mahdolliset SERP-ominaisuudet (Search Engine Results Page eli hakutulossivut). Tämän ominaisuuden avulla saat kätevästi selville, minkälaisia hakusanoja myös sinun kannattaisi käyttää.
Hyödynnettävissä on myös muita täydentäviä työkaluja, joiden avulla parannetaan markkinointia verkkoliikennettä lisäämällä. Tieto on käytännöllistä esimerkiksi kampanjoita suunnitellessa.
Avainsanatutkimus eli avainsana-analyysi
Semrush on erinomainen ja nopea työkalu avainsanojen selvittämiseen. Avainsanatutkimus on avainasemassa verkkosivuston markkinoinnissa. Sen avulla löydetään juuri ne tärkeimmät sanat, joilla potentiaaliset asiakkaat etsivät tuotteitasi tai palveluitasi. Näin voidaan ohjata onnistuneesti hakukoneoptimoinnin suunnittelua ja kohdentaa mainoksia osuvammille kohderyhmille.
Hyvät avainsanat ovat niitä, joilla on tarpeeksi kuukausittaisia hakuja ja jotka kohtaavat ostohaluisen yleisön. Avainsanatutkimuksen avulla voit laittaa itsesi asiakkaan saappaisiin ja ymmärtää paremmin, miten he etsivät tuotteitasi. Samalla nähdään usein myös, minkälaisia kysymyksiä heillä on tuotteiden tai palvelujen suhteen yleisesti.
Avainsanatutkimuksen lopputuloksena on lista optimaalisista avainsanoista, niiden kilpailutilanteesta ja avainsanojen keskimääräiset kuukausittaiset hakumäärät. Näitä avainsanoja voit jatkuvasti seurata ja optimoida, jolloin varmistat sivustosi löydettävyyden pysyvän ajan tasalla. Tiedät myös mitä avainsanoja käyttää ja hyödyntää hakukoneoptimoidessasi verkkosivustosi sisältöjä.
Orgaaninen löydettävyys ja sisältöehdotukset
Tuntuuko, ettei sivustolle saavu kävijöitä kuten ennen? Orgaanisesta hakukonenäkyvyydestä käydään kuumeisesti kilpailua ja yritykset optimoivat sisältöjään jatkuvasti tavoittaakseen kohdeyleisönsä. Tämän johdosta sivustosi sisällöt saattavat jäädä uudempien, pidempien tai sponsoroitujen mainosten jalkoihin. Sanasto elää joka vuosi, ja esimerkiksi trendikkäät avainsanat saattavat helposti jäädä huomaamatta.
Ammattilaisten avustuksella orgaaninen löydettävyys saadaan uuteen uskoon.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Tutustu myös blogeihimme

Mikrovaikuttajat ja yhteisöpohjainen markkinointi
Suuren yleisön vaikuttaja saattaa tavoittaa miljoonia, mutta yksittäisen postauksen sitoutumisaste jää usein matalaksi. Mikrovaikuttajat sen sijaan luovat vuorovaikutusta, keskustelua ja luottamusta.

Analytiikka – yrityksen salainen säästötyökalu
Analytiikka ei ole vain raportteja ja numeroita vaan työkalu, jolla yritys säästää rahaa. Kun analytiikkaa hyödynnetään oikein, se kertoo selkeästi, mihin eurot kannattaa sijoittaa ja missä niitä kuluu turhaan.

Tekoälyn rooli sisällöntuotannossa
Tekoäly on noussut hetkessä yhdeksi markkinoinnin puhutuimmista aiheista, mutta milloin se tukee markkinoijaa ja milloin tarvitaan ihmisen luovuutta sekä brändin ymmärrystä?

Kevyt videotuotanto tuo brändisi tehokkaasti esiin
Kevyt videotuotanto tarjoaa yrityksille kustannustehokkaan ja nopean tavan tuottaa kiinnostavaa videosisältöä.

10 vinkkiä AI-optimointiin
10 vinkkiä AI-optimointiin: tee sisällöstäsi tekoälylle ja käyttäjille selkeää, rakenteellista ja helposti löydettävää.

Videomainonnan mittaaminen verkossa
Videomainonnan mittaaminen verkossa perustuu useisiin keskeisiin mittareihin, jotka auttavat arvioimaan tekemisen tehokkuutta ja vaikuttavuutta.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.