Kampanjasivut (landing page)
HYVÄ KAMPANJASIVU AUTTAA RAKENTAMAAN TULOKSIA
Meiltä saat kampanjasivun eli landing pagen kätevänä, brändisi ilmettä mukailevana kokonaisratkaisuna. Kampanjapakettimme sisältää visuaalisen suunnittelun, kaiken tekstisisällön sekä sivun teknisen toteutuksen.
Kampanjasivu eli landing page
Kampanjasivu on yksinkertainen tapa nostaa esille kaikki markkinointikampanjaasi kuuluvat tuotteet ja palvelut kärkiviesteineen. Tällainen landing page eli tuttavallisemmin ländäri toimii valitun teeman pääsivuna, jonne asiakkaita pyritään ohjaamaan mahdollisimman tehokkaasti.
Kampanjasivustolle määritetään selkeä tavoite, jonka ympärille sivun sisältö ja markkinointikampanja luodaan. Kampanjasivuston sisällöt räätälöidään aina tilanteen ja tavoitteiden mukaan: tavoitteena voi olla suora ostos, rekisteröityminen, yhteydenotto, tapahtumaosallistuminen tai mikä tahansa asiakkaan toivoma konversio. Sisällöt voivat olla esimerkiksi tuote-esittelyitä, kilpailuja, arvontoja, kuvia, videoita ja lomakkeita.
Yksi yhtenäinen kampanjasivu toimii laskeutumissivuna, jonne ohjataan liikennettä mainoksista ja muista digitaalisista sisällöistä. Tämä helpottaa kampanjan tulosten seurantaa. Usein kampanjasivut toimivat kausiluonteisissa kampanjoissa tai yhteen teemaan keskittyvissä markkinointiponnistuksissa tyypillisesti tehokkaammin kuin yrityksen normaalit verkkosivut. Teknisesti kampanjasivut toteutetaan yleensä WordPressillä.
Meiltä saat kampanjasivut kätevinä ja brändisi ilmettä mukailevina kokonaisratkaisuina, jotka sisältävät sekä visuaalisen suunnittelun, kaiken tekstisisällön että teknisen toteutuksen. Ota yhteyttä ja kerro millaista kampanjaa suunnittelet – autamme mielellämme.
Kokonaisuus ratkaisee – kampanjasivut yhdistettynä tehokkaaseen liikenteenohjaukseen tuovat parhaan tuloksen
Hyvä kampanjasivu tukee asiakkaan ostopäätöstä ja auttaa rakentamaan mitattavia tuloksia. Parhaat tulokset syntyvät, kun yhdistät landing pageen tehokkaan liikenteenohjauksen sosiaalisesta mediasta, hakukoneista ja muista lähteistä.
Autamme suunnittelemaan toimivan kokonaisuuden, jonka kaikki osaset pelaavat saumattomasti yhteen. Alta löydät lisää tietoa palveluistamme, jotka ovat yhdistettävissä kampanjaasi tukemaan. Varaa aika maksuttomaan kartoitukseen!
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
![Laura Nevasalo Oddy](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2021/12/laura_nevasalo_2021.jpg)
Tutustu myös blogeihimme
![Pk-yritysten brändimarkkinointi](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/07/brandimarkkinointi_pk-yritykset.jpg)
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
![B2B sisällöntuotanto](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/06/b2b_sisallontuotanto_blogi.jpg)
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
![infografiikka koristekuva](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/blogiin73.jpg)
Infografiikka kommunikoi monimutkaiset asiat visuaalisesti
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/blogiin52.jpg)
Tehokkaampaa mainontaa bannerien A/B-testauksella
Paranna bannerimainonnan tehokkuutta A/B-testauksen avulla. Ajamalla useampaa eri mainosaineistoa samaan aikaan näet helposti erot niiden tuloksissa ja voit tehdä oikeita johtopäätöksiä tulevia aineistoja ajatellen.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/ammattilainen-avuksi-sisallontuotantoon.jpg)
Ammattilainen avuksi sisällöntuotantoon – 5 tapaa, joilla hyödyt ulkoisen sisällöntuottajan tuesta
Ulkoinen sisällöntuottaja suunnittelee ja toteuttaa sisältöjä, joiden avulla tulet löydetyksi verkosta ja tarjoat kiinnostavaa ja informatiivista tietoa tuotteistasi tai palveluistasi.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/mita-oddyn-ja-asiakkaan-tutustumispalaverissa-tapahtuu.jpg)
Mitä Oddyn ja asiakkaan välisessä tutustumispalaverissa tapahtuu?
Maksuttomassa tutustumispalaverissa asiantuntijamme kartoittavat digimarkkinoinnin toiveitasi ja tarpeitasi, jotta voimme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.